Переход на главную страницу web-сайта СКТЭК
 
Поиск по сайту

  
КАРТА САЙТА





"Подписка 2013"

******************


НОВЫЕ ПОСТУПЛЕНИЯ - УЧЕБНЫЙ ГОД 2013
(полный информационный
список литературы
см. здесь ..... )


Рекомендований список
літератури зі спеціальності
«Ресторанне обслуговування»
см. здесь .....


Рекомендательный список литературы по предметам
"Экономика" и "Экономика предприятия"
 
см. здесь .....
Поиск в Интернете

 

Статистика посещений

HotLog
Цитируемость
Яндекс цитирования

 

ИСТОРИЯ
СИМФЕРОПОЛЬСКОГО КООПЕРАТИВНОГО ТОРГОВО-ЭКОНОМИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА
см. здесь.....



 
   
ЭЛЕКТРОННЫЕ ТЕКСТЫ УЧЕБНО-ПРАКТИЧЕСКОГО НАЗНАЧЕНИЯ
(полная информация см. печатный оригинал)


  Радченко Л. О. Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів : навчальний посібник / Радченко Л.О., П. П. Пивоваров, О. В. Новікова, Л. Д. Льовшина. – Харків : Світ книг, 2012. - 288 с. : іл.
      В навчальному посібнику викладена характеристика організації обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства. Наведений детальний опис процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при здійсненні обслуговування іноземних туристів. Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних комплексах. Визначено основні правила та вимоги при обслуговуванні туристів на транспорті, учасників симпозіумів, конференцій, виставок та ярмарок, особливості обслуговування туристів-інвалідів і спортивних заходів. Дана характеристика організації обслуговування на VIP-рівні. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, також він буде корисний працівникам системи громадського харчування, широкому колу читачів, які цікавляться особливостями обслуговування в закладах ресторанного господарства.

Содержание:


ПЕРЕДМОВА. - С. 6-7
РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. - С. 8-52
Глава 1. Класифікація підприємств ресторанного господарства в туризмі. - С. 8-27
Глава 2. Основні правила якісного обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства. - С. 28-52
2.1. Комплексна характеристика методів і форм обслуговування в закладах ресторанного господарства. - С. 28-33
2.2. Очікування гостей. Резервування столиків. - С. 33-35
2.3. Зустріч гостей. Надання меню. Проведення переговорів щодо вибору страв. - С. 35-41
2.4. Вказівки щодо успішного ведення переговорів по прийому замовлення. - С. 41-44
2.5. Якість обслуговування. - С. 44-46
2.6. Виконання замовлення та розрахунок з відвідувачами. - С. 46-48
2.7. Прибирання та заміна використаного посуду, приборів та білизни. - С. 48-52
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ. - С. 53-
Глава 3. Послуги по організації обслуговування іноземних туристів. - С. 53-60

3.1. Види, цілі туризму та класи обслуговування. - С. 53-58
3.2. Вимоги до підприємств ресторанного господарства для обслуговування туристів. - С. 58-60
Глава 4. Особливості харчування іноземних туристів. - С. 61-123
4.1. Поділ світу за гастрономічним принципом. Харчові моделі планети. - С. 61-68
4.2. Харчування різних народів. Обмеження в харчуванні у туристів різних національностей, віросповідання та віку. - С. 69-123
4.2.1. Південна Європа. - С. 70-73
4.2.2. Західна Європа. - С. 73-81
4.2.3. Східна Європа. - С. 81-84
4.2.4. Центральна Європа. - С. 84-95
4.2.5. Близький Схід. - С. 95-99
4.2.6. Африка. - С. 99-103
4.2.7. Північна Америка. - С. 103-105
4.2.8. Центральна та Південна Америка. - С. 105-110
4.2.9. Південна Азія. - С. 110-113
4.2.10. Південно-Східна Азія. - С. 113-117
4.2.11. Східна Азія. - С. 117-123
Глава 5. Форми обслуговування іноземних туристів. - С. 124-176
5.1. Типи організації харчування туристів (сніданок, пансіон, полупансіон, all inclusive). Види обслуговування та сервісу. - С. 124-132
5.2. Обслуговування індивідуальних туристів та груп туристів в закладах ресторанного господарства. - С. 132-138
5.3. Шведський стіл як прогресивна форма обслуговування іноземних туристів. - С. 138-146
5.3.1. Національні особливості шведського столу різних країн. - С. 144-146
5.4. Організація обслуговування туристів в номерах готелю. - С. 146-150
5.5. Організація обслуговування учасників форумів, фестивалів, конференцій. - С. 150-155
5.6. Організація обслуговування на виставках і ярмарках. - С. 155-158
5.7. Організація обслуговування груп спортсменів та спортивних глядачів. - С. 158-161
5.8. Іноземні туристи інваліди, як особлива категорія обслуговування. - С. 161-165
5.9. Організація обслуговування на транспорті. - С. 165-176
Глава 6. Обслуговування банкетів. - С. 177-225
6.1. Види банкетів. - С. 177-181
6.2. Прийом замовлення та підготовка до проведення банкету. - С. 181-186
6.3. Банкет за столом із повним обслуговуванням. - С. 186-194
6.4. Банкет за столом із частковим обслуговуванням. - С. 194-198
6.5. Банкет за типом «шведський стіл». - С. 198-201
6.6. Банкет-фуршет. - С. 201-210
6.7. Банкет-буфет. - С. 210-211
6.8. Банкет-чай. - С. 211-215
6.9. Банкет-коктейль. - С. 215-220
6.10. Комбінований банкет. - С. 220-225
Глава 7. Організація обслуговування гостей на найвищому рівні (VIP). - С. 226-273
7.1. Види та класифікація дипломатичних прийомів. - С. 226-234
7.1.1. Дипломатичні прийоми в денний час. - С. 229-231
7.1.2. Вечірні дипломатичні прийоми. - С. 231-234
7.2. Організація підготовки до прийому. - С. 235-247
7.3. Обслуговування гостей за типом банкет-прийом. - С. 247-254
7.4. Особливості обслуговування гостей на вищому рівні при готелі. - С. 255-256
7.5. Подавання закусок, страв та напоїв в залі VIP. - С. 256-260
7.6. Обслуговування спеціальних видів послуг: траншування, фламбування, фондю. - С. 260-273
Список використаних та рекомендованих джерел. - С. 274-275
Додатки. - С. 276-287

   
© Симферопольский кооперативный торгово-экономический колледж Крымпотребсоюза

© Ядрова Г.В . - выставлено 3 .4. 2013 г.